Aquest fòrum pretén intentar convenir una solució per a l'estat lamentable del FC Barcelona. Entre tos podem aconseguir que torni a ser el Barça de sempre!

S'ha de fer fora el Rijkaard?
Expulsions!!
S'ha de jubilar al Ronaldinho?Fitxatges!!
S'ha de fitxar al Tiago?
S'ha de fitxar al Stoitxkov?Altres mesures!!
S'ha de rebaixar el sou a tots els futbolistes?
S'ha de rebaixar el preu dels entrepans de l'estadi?
A qui asseurieu a la banqueta?
Ronaldinho
Messi
Henry
Deco
Iniesta
Puyol
Laporta
General comments
There are no comments.
This forum has been assessed 12 times [Participate] [View the results for this forum]

Comments (0)
I que facin donacions a entitats de resposabilitat social